Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  SuchenSuchen  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 Willkomme im 2009...

Nach unten 
AutorNachricht
nela
Admin
nela


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 714
Alter : 41
Hobbies : Tanzen, Lesen, Filme (DVD), PC, Freunde
Anmeldedatum : 06.12.07

Willkomme im 2009... Empty
BeitragThema: Willkomme im 2009...   Willkomme im 2009... Icon_minitimeDo 1 Jan 2009 - 15:37

Hallo alli zämä!

Hender schön Sylvester gfiired? Mier hend en tolle Spieleabig gha und mit Kollege is 2009 inegfiired! Isch super gsi! cheers Chömer also gern wieder mache... Cool

So, au ich ha wieder mal neui Vorsätz gfasst fürs neue Jahr! Natürlich hoff ich au wieder, dass ich die au cha erfülle. Damit mini Page mal wieder chli Läbe überchunt, gib ich mier allergröschti Müeh und versuech endlich mal die reschtliche Föteli und Filme ufezlade. Mal luege, wie wiit ich da chume. Surprised

Wie sletscht Jahr scho akünt, wird ich au e neui Kategorie is Läbe rüefe. Durdas hoff ich, dass ier üch de wieder chli meh uf minere Page tummled. Eigentlich hätt ich au ghofft, dass das nid nur die gliche Lüüt sind. Also los! pirat
Nach oben Nach unten
https://nela.forumieren.net
nela
Admin
nela


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 714
Alter : 41
Hobbies : Tanzen, Lesen, Filme (DVD), PC, Freunde
Anmeldedatum : 06.12.07

Willkomme im 2009... Empty
BeitragThema: Re: Willkomme im 2009...   Willkomme im 2009... Icon_minitimeDo 19 Feb 2009 - 21:56

Wirde das Geplante bald mal in Agriff näh. De wird ich au mal wieder es Rundmail mache, da ja suscht anschienend dLüüt nid wirklich uf mini Page gönd...

Ich weiss, dass sich in letschter Zyt nid wirklich öpis gändered hed. Das nimm ich au uf mini Chappe. Han aber au nid würklich Luscht dezue gha. Vilicht lids am Wetter...

Luege also, dass ich zumindest dNews (wos scho wieder es paar gid) i de nächste Täg aktualisiere wirde.
Nach oben Nach unten
https://nela.forumieren.net
 
Willkomme im 2009...
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
 :: Gästebuch-
Gehe zu: