Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  SuchenSuchen  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 Uf es gfreuts 2011!

Nach unten 
AutorNachricht
nela
Admin
nela


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 714
Alter : 41
Hobbies : Tanzen, Lesen, Filme (DVD), PC, Freunde
Anmeldedatum : 06.12.07

Uf es gfreuts 2011! Empty
BeitragThema: Uf es gfreuts 2011!   Uf es gfreuts 2011! Icon_minitimeMi 5 Jan 2011 - 20:18

Ich wünsche euch ganz es guets Neus und nume s Bescht für das Jahr. Hender schöni Feschttäg gha und sinder guet grutscht?

Mier hends guet gha. Hend mit a Wienachte mit de Familie gfiired und usgspanned. Will mer beidi frei gha hend, hemmers chöne easy nä und d Wohnig wiiter iruume. Jetzt gsehts wirklich scho sehr wohnlich us und ab Endi Februar hemmer de au alli Möbel.

De hemmer mit Kollege is neue Jahr inegfiired bi Fondue Chinoise und mitere LAN-Party (Game-Party). Isch cool gsi! Eifach halt durs game chli spat - aber am sechsi simer de au im Bett gsi.

Wie gsehts de mit euchne Vorsätz us? Ich bi mini scho fliessig am Umsetze. Klapped wunderbar - ha geschter nur gfunde, ich chöni nid allzu vili Vorsätz ufs Mal umsetze... Immer schön eis nachem andere. Laughing
Nach oben Nach unten
https://nela.forumieren.net
 
Uf es gfreuts 2011!
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
 :: Gästebuch-
Gehe zu: