Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  SuchenSuchen  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 Lob

Nach unten 
3 verfasser
AutorNachricht
nela
Admin
nela


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 714
Alter : 41
Hobbies : Tanzen, Lesen, Filme (DVD), PC, Freunde
Anmeldedatum : 06.12.07

Lob Empty
BeitragThema: Lob   Lob Icon_minitimeDo 19 Jun 2008 - 21:49

So, jetz muess ich de Manu mal es grosses Lob usspreche! Sie isch ja eigentlich fascht die einzig, wo sich da uf minere Homepage ibringt und Komentär abgid... cheers queen cheers

Aber ich ha dHoffnig nonig ufgä, dass sich nochli meh Lüüt amelded und au die andere mal e Kommentar schribed... Klar isch dSite nonig ganz fertig, aber was fehlt, sind eigentlich nur no die verschiedene Föteli und Filme woni zerscht mal no e schlaue Text schribe und die au no ufelade muess.

Bi im Moment zimli mit de Schuel igspannt und ha au jetz weg de EM kei Zyt. Das wird sich aber sicher wieder ändere und de stell ich au wieder mal es paar Föteli ine. Trotzdem würd ich mich freue, wenn da echli meh lauft...
Nach oben Nach unten
https://nela.forumieren.net
Manu




Weiblich
Anzahl der Beiträge : 205
Alter : 40
Hobbies : Reiten, Reisen, Shoppen, Fussball
Anmeldedatum : 01.03.08

Lob Empty
BeitragThema: Re: Lob   Lob Icon_minitimeMo 23 Jun 2008 - 5:58

Danke för d'Blueme flower
Ech fendes toll, das du sone Siite gmacht hesch, ond wenn öpper de Afang macht ged's met de Ziit secher au anderi Lüüt wo mou ehri Meinig do wönd kond due. Met GemanGirl ged's jo jetzt bereits öpper zwöits wo metdiskutiert!
Nach oben Nach unten
German Girl




Weiblich
Anzahl der Beiträge : 300
Alter : 42
Hobbies : Lesen, Sheepworl Puzzles, Shoppen, DVD
Anmeldedatum : 09.06.08

Lob Empty
BeitragThema: Re: Lob   Lob Icon_minitimeMo 23 Jun 2008 - 19:09

Da muss ich der Manu echt recht geben. Ich finde die Idee mit deinem Forum echt supi. So kann man sich super über aktuelle Theman austauschen und diskutieren. Man kann aktuele news weiter leiten. cheers

Ach ja, und was ich noch "los" werden wollte... Ihr könnt alle alles auf Schweizerdeutsch schreiben. Ich kann es noch sprechen und lesen. Somit verstehe ich es auch noch. Da ich es aber hier in Deutschland niocht gewohnt bin Schweizerdeutsch zu reden Wink schreib ich es halt auch nicht Laughing
Und sollte ich mal ein Wort oder zusammenhang nicht verstehen, werd ich mich einfach an die entsprechende Person melden, und nachfragen Very Happy
Nach oben Nach unten
nela
Admin
nela


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 714
Alter : 41
Hobbies : Tanzen, Lesen, Filme (DVD), PC, Freunde
Anmeldedatum : 06.12.07

Lob Empty
BeitragThema: Re: Lob   Lob Icon_minitimeMi 25 Jun 2008 - 10:37

De bini aber froh, dass üch die Site so guet gfallt. Hed sich mini Müeh doch scho glohnt. Very Happy

Wie gseid, isch die Site ja dezue da, dass sich Kontäkt chli meh ufrecht erhaltid und mer vilicht au neui Lüüt kenne lernt...
De muess ich sLob natürlich au ad Sina gäh, will sie druf igstiege isch und jetzt au chli mit"redt" i mim Forum... cheers

No schnell öpis zum Schwiizerdütsch oder Hochdütsch: Ich ha eifach mal alli Themene mit Hochdütsch agfange, wil ich au no Lüüt kenne, wo nur Hochdütsch verstönd. Aber wenn ich de mini Meinig dezue schribe, schrib ich scho so, wie mer sMuul gwachse isch... Wink
Nach oben Nach unten
https://nela.forumieren.net
Gesponserte Inhalte





Lob Empty
BeitragThema: Re: Lob   Lob Icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
Lob
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
 :: Gästebuch-
Gehe zu: